Verkkokaupan toimitusehdot

Häme Food Oy Tilaa ja maksa ateriapalvelu – verkkokauppa.

Esittely

Häme Food Oy tarjoaa ikäihmisten ateriapalveluita Kanta-Hämeen ja Uudenmaan alueella. Tämän verkkokaupan tarkoitus on mahdollistaa ateriapalvelun tilaus helposti kotiin ja tarjota mahdollisuus ennakkomaksuun. Voit esimerkiksi ostaa ateriapalveluviikon lahjaksi läheisellesi.

Asiakas ei tarvitse sopimuksia ja kaikki hoituu verkkokauppamme kautta. Tilattavissa on maksimissaan kuusi viikkoa eteenpäin ennalta suunnitellulta ruokalistalta. Elintarvikkeilla ei ole palautusoikeutta, mutta asiakas voi perua tilauksen aina toimitusta edeltävällä viikolla perjantaihin klo 14.00 asti. Peruttu ja jo maksettu tilaus hyvitetään.

Ateriat ovat yksittäispakattuja. Aterioiden toimitus tapahtuu yrityksemme omalla kylmäkuljetuksella aina keskiviikkoisin klo 8.00-16.00 välisenä aikana. Toimitusaika tietylle alueelle on kuitenkin vakio ja toistuu viikoittain lähes samana (vaihteluväli noin 2h).

Peruutusoikeus

Peruutusoikeus on aina neljä (4) arkipäivää ennen tilausta eli edellisen viikon perjantaina klo 14.00 mennessä. Tämän jälkeen perutut toimituksen veloitetaan vaikka toimitus ei onnistuisi.

Virhetilanteessa tai puuttuvan tuotteen osalta asiakas on aina oikeutettu hyvitykseen. Jo toimitettuja ruokia ei voida enää hyvittää ilman painavaa syytä. Helposti pilaantuvat elintarvikkeet on rajattu kuluttajansuojalain mukaisen palautusoikeuden ulkopuolelle. Jos tilauksessa on muita tuotteita kun elintarvikkeita näihin sovelletaan kuluttajansuojalain mukaista 14 päivän palautusoikeutta.

Toimitus ja asiakkaan vastuu

Asiakkaan vastuulla on olla paikalla toimitushetkellä ja siirtää kylmänä toimitettavat elintarvikkeet kylmäsäilytykseen. Häme Food Oy auttaa mielellään ateriat perille asiakkaan jääkaappiin. Jääkaapin ulkopuolelle ateriat voidaan jättää vain asiakkaan tai omaisen pyynnöstä ja tällöin yrityksemme vastuu kylmäketjusta päättyy. Mikäli asiakas ei ole kotona, voidaan joutua ateriat jättämään kylmälaukkuun oven ulkopuolelle. Asiakas hyväksyy tämän ja vastaa toimituksen jälkeisesta ruuan mahdollisesta pilaantumisesta näin toimittaessa.

Reklamaatiot ja muutokset

Reklamaatiot ja muutokset tulee tehdä joko tilaa (a)hamefood.fi sähköpostilla tai puhelimella asiakaspalveluumme 010 321 6040.

Tarvitsetko apua tai lisätietoja?

Ota meihin yhteyttä asiakaspalveluumme arkisin klo 9-14 / 010 321 6040